maandag 23 oktober 2017

Jeans of legging?

Vorige week heb ik nog eens een occasionele “Napoleon" gedaan. Voor het eerst solo, zonder muziek en beelden dus. De tekst rolde er na vijf maanden pauze al bij al redelijk vlot uit. Hier en daar paste ik hem alweer aan. Zo gaat dat. Het komt wel goed met de reprise in het voorjaar.

Net bijtijds kreeg ik een vestimentaire tip van Annelies Verbeke - een soortement trui met de juiste afbeelding (zie foto). Grappig genoeg stuurde Margot Vanderstraeten me een tijdje terug een passende Napoleon-jeansbroek (zie ander pictuurtje). Alsof die twee met elkaar hadden afgesproken. Als ik dan toch persé wou opvallen, zo zei mijn vrouw vervolgens, dan moest ik onderstaande legging maar aandoen. Tja, oordeelt u vooral zelf. Uiteindelijk heb ik toch maar mijn tweedelig pak van Café Costume uit de kast gehaald.


 

Geen opmerkingen: