zondag 25 februari 2018

Laatste keer Napoleon, nieuwe horizonten



De komende drie maanden splijt mijn wereld in tweeën. Overdag werk ik gestaag verder aan mijn nieuwe boek dat in de middeleeuwen speelt, 's avonds zal ik vaak in het gezelschap van Napoleon vertoeven, ergens eind 18e, begin 19e eeuw dus.


Jawel, het is zover: de herneming van de Napoleon-voorstelling komt eraan. We spelen ze nog twintig keer en dan valt het doek over een avontuur dat van wal stak in de herfst van 2012 toen ik mijn Napoleon-boek in de steigers zette. Het wordt stilaan tijd voor iets nieuws, maar nu nog één keer en marche!

In deze nieuwsbrief vindt u alle informatie over de reprise van de tournee, en verder nog wat telexberichten: o.a. mijmeringen bij de dood van France Gall & Johnny Hallyday, enige lees- en luistertips, een eerbetoon aan Guillaume Apollinaire, Charles De Gaulle en Yves Montand...

Hopelijk ontmoeten we elkaar ergens onderweg.

PS Mijn nieuwe boek verschijnt in januari 2019 bij de Bezige Bij - meer informatie in de volgende nieuwsbrief.






Geen opmerkingen: