vrijdag 1 juni 2012

En de winnaar is...

De Bezige Bij Antwerpen schreef een wedstrijd uit waarbij ze al mijn boeken cadeau zou geven. Het was geen grootspraak. Er kwam een winnaar en de boeken werden uit het rek gehaald. Ze moesten alleen nog opgestuurd worden.

Gisteren was ik de hele dag op de uitgeverij om een en ander af te werken.  Plots kreeg ik een camera onder de neus geduwd. En daarbij de vraag, nu ja, de opdracht: kom eens van de trap gewandeld en feliciteer Annemie Grâces. Dat hebben we dus even snel gedaan. Hieronder kunt u het door Aline Lapeire vastgelegde resultaat zien.

Ik dank graag de talrijke deelnemers. Een onschuldige jury gaf mevrouw Grâces de hoofdprijs (ze is helemaal weg van Saint-Vaast), maar bedacht Jago Kosolosky, Monique Carlier en Bart Pilate met een troostboekje (Bleu Blanc Rouge). 

PS: Wat me plezier deed was dat het voor mij bijzondere Nevers (in het Vlaams te vertalen als Nieverans)  goed was voor een kleine prijs.


Geen opmerkingen: