maandag 9 maart 2015

Dat het een rustig weekend was...

Met de enige en echte Betty Melaerts.
Eerst des vrijdags de Amsterdamse nacht in tijdens het Boekenbal, daarna Chanson voor een enthousiast Lommels publiek en des zondags twee literaire festivals. Een literair ochtendgesprek in het fijne Turnhout (Overlezen) en in de namiddag naar Mind the Book. Daar wachtte Betty Melaerts en die had mijn boek met een vergrootglas gelezen wat resulteerde in een interview van een uur waarvoor ik uit het diepst van mijn geheugen moest putten. Heerlijk! Bovendien had la Melaerts mijn boek ook nog eens graag gelezen. Met die warme gedachte viel ik na thuiskomst gisterenavond als een blok in slaap.


Met Frank Mercelis en Bart Oostindie.
Met Joost Zwagerman en Floor Zijlstra.




Overlezen met Karl van den Broeck, Jos Geysels, Vanessa Vanhove en Johny Geerinckx.


Geen opmerkingen: