maandag 19 januari 2015

Et c'est reparti: "Une belle histoire" trekt weer door VL & NL



Graag zou ik de 1100 enthousiaste toeschouwers die gisteren de Roma helemaal vol lieten lopen een voor een willen bedanken. Zoiets is helaas onmogelijk, maar bij deze overhandig ik iedereen alvast virtueel mijn warme 'dankuwel'. Het was een magische manier om de reprise van onze tournée mee te beginnen*. Het heeft me zowaar diep ontroerd. Samen met Eddy Et Les Vedettes trek ik nog het hele jaar door Vlaanderen in Nederland. Weest welgekomen!

* De dag tevoren waren we al warm gestoomd in Ronse.



Alle data en locaties vindt u hier.  

"Onweerstaanbare mix van vaart, stijl en humor" (Joris Henquet, De Volkskrant) / "Humor, ondeugend sfeertje, ritme, variatie.” (De Standaard) / "Bruisend als Bruxelles van Jacques Brel" (Hijlco Span, NCRV) /  "De leukste geschiedenisles die je ooit zult krijgen" (Rinske Wels, Trouw) / "Panache, enthousiasme en showmanship waar niets op af te dingen valt" (Michiel Leen, Knack)








Foto's: Sofie Legon, Chris Rachel Spatz en Eddy Coppens.



Geen opmerkingen: