donderdag 5 november 2009

Sade, Maupassant en Pompadour op de boekenbeurs

Op de boekenbeurs zal Vitalski mij interviewen over mijn op stapel staande boek O vermiljoenen spleet! Seks, erotiek en literatuur (januari 2010). Hoe hij dat zal aanpakken, weet ik niet. Vitalski is een interviewer die minstens evenveel zegt als de geïnterviewde zelf. Iemand die wel houdt van een stevig gesprek, zeg maar. Hij vertelde me alleen dat hij zeker zou vragen naar het ergste van de markies de Sade, het subtielste van de Maupassant en het lekkerste van Madame de Pompadour. Dat moet wel lukken...
  • Samen met Vitalski toer ik momenteel door Vlaanderen met met de voorstelling Oot Kwisien Literair, een zoektocht naar het lekkerste gerecht aller tijden. Ook die voorstelling zal zeker aan bod komen tijdens ons gesprek op de beurs.
  • Zondag 8 november - 14u30-15h15 - Gele zaal
(aanstaande zaterdag, zondag en woensdag)

Geen opmerkingen: